Agility víkend s Pavlou Vorlovou, Heroltice 15.-17.6.2012

17.06.2012 20:15

Naše letošní první Herolky jsme prožili agiliťácky. Pod vedením Pavly Vorlové jsme cvičili různé sekvence, když se necvičilo, tak jsme se dozvídali něco z teorie. Pavla nás zaměstnala plně, moc času na odpočinek nám nezbylo  :-)  Hafani se snažili, Berruš zkracovala obloučky, Barťula se hnal jako vždy na plné pecky. Vzala jsem si sebou věci na stopy, ale na ty nedošlo. První ráno jsme zaspali a pak už byl Barťa vytížený až až. Počasí nám přálo, možná až moc a proto jsme začínali ještě před snídaní, jelikož teplota už i v té době byla vysoká, natož potom přes den. Souběžně s námi probíhal kurs pro štěňata a příprava na ZOP a ZPU. Na přípravu jsem aspoň trochu koukala a snažila pochytit nějaké metodiky. A taky že pár zajímavých věcí jsem obkoukala a ještě jsem je s Aničkou probrala, že to chápu správně. Taky mi Anička poradila, jak naučit Barťu zalehávat za záchranářským tunelem pěkně ve směru a jak nacvičovat ovládání na dálku. Pokecali jsme se starými známými, vyčistili si hlavu a zregenerovaní jsme v neděli zamířili domů. Naposledy jsme byli v Herolticích na podzim a po té dlouhé době jsem jen koukala, kolik různých vylepšení bylo uděláno. Páni! Klobouk dolů!!! Herolky jsem si neskutečně užila a po tomto víkendu mi hned celý svět připadá takový nějaký hezčí. Díky moc všem!!!

foto zde

Kontakt

Bordercollie-tovacov

Ing. Coufalíková Marcela
Zvolenov 588
Tovačov 751 01

(+420) 724 734 160