Bohemia Cup RHFL, Větřkovice, 29.6.2013

30.06.2013 10:14

Berry dnes obsadil 3. místo na celostátním Bohemia Cupu ve Větřkovicích a zároveň tím složil na výbornou (286 bodů) nejvyšší zkoušku plošného vyhledávání RH-FL B!!!!! Berruš je borec!!!!

Rozhodčí byl Karel Pavlík, vedoucí akce byla Marťa Dostálová a pořádala to Moravskoslezská záchranná brigáda v Agilitykempu Větřkovice. Naprosto úžasné místo, s nádherným okolím a rovněž celá organizace byla perfektní. Marťo, klobouk dolů!!!

Bohemia Cupu, čili  také Memoriálu Oldy Dvoroka, se zúčastnilo 12 soutěžících. Připadala jsem si, že mezi ty ostřílené mazáky nějak nepatříme... my zelenáči ...

Vylosovali jsme si jedenáctku, takže jsem měla dost času sledovat, jak cvičí před námi a zopakovat si, na co nezapomenout (např. volný ocas při nošení, atp.).  Prvně proběhly všechny poslušnosti a pak následovaly speciály.

Na poslušnosti jsme zopakovali náš standartní výkon. Chůze - bídná, aport - překousnutí a stoly - klasika: Berry mi běžel místo na pravý stůl, tak na zadní, druhý byl taky takový všelijaký ... ach jo.... Zbytek byl v pohodě.

Na poslušnosti bylo podle mne obrovsky moc vidět, jak kdo zvládá stres při zkoušce. Také se to viditelně promítalo do výkonů psů, např. jak se psi ploužili např. po přivolání. Já jsem tentokrát také moc dobře vyladěná nebyla. V Brně jsem byla mnohem klidnější. Dost možná, že výsledkem bylo to Berruščino plantání u chůze po otočcce čelem vzad a poplantané stoly.

Na speciál jsem sice přicházela pěkně rozbrnkaná, ale po počáteční rozpravě a vypuštění Berrušky do terénu to ze mne spadlo. Navíc, než jsem se nadála, Berry měl prvního figuranta. Druhého měl taky po chviličce, takže jsem byla už v pohodě a po vyslání na hledání třetí osoby to trvalo taky jen okamžik a Berruš měl třetího!!!! Paráda!!!! Celé to trvalo asi 10 minut! Plocha měla mít 36000m2 a časový limit byl zkrácen vzhledem k velikosti plochy na 25 min. Takže jsme měli všechny figuranty s krásnou časovou rezervou. Berry byl úžasný! Jsem na něho moc pyšná  :-)))

 

1.místo: Lenka Navrátilová a border kolie Kikín (Hard-working Black Chevers) a nejlepší speciál

2.místo: Jitka Dědinová a špringršpaněl Garp z Rohozenských Bořin

3.místo: Marcela Coufalíková a border kolie Berry (Bubastis Bryce Dream of joy)

 

foto zde

foto vítězů

foto výsledků

foto nástup všech soutěžících

foto od Julky Bukovinské

 

Kontakt

Bordercollie-tovacov

Ing. Coufalíková Marcela
Zvolenov 588
Tovačov 751 01

(+420) 724 734 160