Rychlá intenzivka obedience s Julií Bukovinskou, Ostrava, 9.6.2013

09.06.2013 18:18

Přivítala jsem pozvání od Julky Bukovinské do Ostravy na její intenzivku obedience. Ne, že bychom se chtěli obedience věnovat, ale chtěla jsem, aby se odborně podívala na to, jak cvičí Berruška a poradila nám, jak se zlepšit. Začala jsem chůzí u nohy a to bylo: Aj aj aj!!! Julka ale poradila, jak s Berruš cvičit na target a jakým způsobem postupovat při zvyšování náročnosti. Dále jsme zkoušeli pohohy. Ty dopadly celkem dobře, potom jsme si spolu s ostatními procvičili hromadné dlouhodobé odložení a naším odložením jsme některým způsobili trauma. Berruš totiž ležel vzorně celou dobu, tlapky hezky, jak podle pravítka, ani nedutal a to jsem odešla do úkrytu a byla jsem schovaná celou dobu. Někteří kurzisti z obedience z toho byli celí paf  :-) 

Potom jsme ještě s Julkou řešili aport. Taky mi poradila, co zkusit, aby Berry lépe držel a nepřežvykoval. A fungovalo to parádně!

Pak jsme ještě zkoušeli zastavování za běhu po přivolání, takže už taky vím, jak s Berrym na to.

Moc se mi intenzivka líbila. Byl to příjemně strávený čas, Julka to měla pěkně nachystané, všechno pěkně klapalo. Také prostředí se mi moc líbilo. Mají to děvčata z Koiry moc fajn.

Navíc jsem obkoukala metodu, jak naučit psa přesně ve směru přiřazovat k noze a nevybočovat zadkem. Už se těším, že to můžu poradit Hance  :-)))

 

 

plakát "YOGA DOGS" ve cvičebně mě prostě dostal  :-)))

Kontakt

Bordercollie-tovacov

Ing. Coufalíková Marcela
Zvolenov 588
Tovačov 751 01

(+420) 724 734 160