Víkend pro borderky a australáky, Heroltice 31.3.-3.4.2011

03.04.2011 17:50

Byla jsem původně hodně na vážkách, jestli mám upřednostnit pravidelný trénink s olomouckou záchrannou brigádou v Bedihošti v cukrovaru, nebo jet na borderácký víkend. Zvítězily Heroltice, protože takový víkend byl jen jeden a přece jen by bylo dobré se setkat s majiteli borderek a australáků, jelikož máme nějaké problémy u Barti při agility a jedině takto se můžu dozvědět, jak na to. Má intuice byla správná. Jsem moc ráda, že jsem se takto mohla dozvědět, jak s Barťou cvičit. Barťovu vzrušivost tak budu schopná ukočírovat. Moc za to děkuji hlavně Pavle Vorlové, ale velikánský dík patří všem! Moc mi to pomohlo.

No a když jsme se z Herolek vrátili, tak jsem se dočetla na webu ZBKOLK, že trénink byl přesunutý do Annína na skládku panelů. Takže jsme zase o tak moc nepřišli. Tam si cvičíme i sami. Všechno tedy dopadlo moc dobře.

Po návratu domů jsme ještě zašli s Barťou a Berruškou na Donbas. Berry poprvé plaval! Šikulka! A plaval moc pěkně, zadeček mu neklesal, držel tělo pěkně na hladině.

Foto z akce

Kontakt

Bordercollie-tovacov

Ing. Coufalíková Marcela
Zvolenov 588
Tovačov 751 01

(+420) 724 734 160