Zkouška BH, Vlkoš 9.10.2011

14.10.2011 11:31

V neděli 9.10. jsem s Barťou úspěšně složila zkoušku BH (zkouška doprovodného psa) za 48 bodů(z 60-ti). Tentokrát jsem ovšem nehorázně podcenila přípravu. Nenacvičili jsme si pořádně sled jednotlivých cviků i způsob jejich provedení a tak jsem tentokrát dostala pěkně přes prsty. Před samotnou zkouškou jsme si lehce nějakou tu chůzi a další cviky zkusili, ovšem mimo plac, na kterém se zkouška prováděla. Zkoušeli jsme bokem na trávě. Nikde žádná překážka, věc, nic. Paráda. Šlo to. Pak jsme ale nastoupili ke kuželu (tedy k výchozímu bodu) k provedení zkoušky. Směr byl vyznačen dalším kuželem ve vzdálenosti 60 kroků. Měla to být pomůcka, ať nemusíme tak moc počítat kroky. Jenže tento kužel před námi na druhém konci louky Barťovi připomněl nácvik vysílačky a tak se zaradoval a už si chtěl běžet pro granulky ke kuželu. Jeho startování a vybíhání mě hned v úvodu rozhodilo a pak už to byla jedna velká fraška. Zapomněla jsem jít do “U”, pak jsem zapomněla jít s Barťou znovu do skupinky, tak nás musel rozhodčí nasměrovávat a pak při opětovném vykročení od výchozího kužele směrem k tomu vzdálenému jsme měli provést odložení v sedě. To už Barťa vybíhal 2 metry přede mně. Až se mi ho po delší době podařilo dostat zpět k noze, tak si místo sednutí lehl, takže další body dolů, a bylo vymalováno. Katastrofa! Pan rozhodčí Jaroslav Matula nám to tedy dal, ale tak tak. Musel asi hodně přivírat obě oči. Ach jo, prolezli jsme. Na druhou stranu: všechno špatné je pro něco dobré. Na další zkoušky se budu připravovat zodpovědněji. Průběh, pořadí, provedení budu mít nabiflované a nazkoušené a snad se taková situace už nezopakuje a neuděláme si ostudu  :-)

Kontakt

Bordercollie-tovacov

Ing. Coufalíková Marcela
Zvolenov 588
Tovačov 751 01

(+420) 724 734 160