Zkoušky ZOP Přerov, 5.6.2011

05.06.2011 17:29

V Přerově na kynologickém cvičišti v Předmostí dnes probíhaly zkoušky ZOP a ZPU. Na ZPU se nakonec nikdo nepřihlásil a tak jsme tam byli samí ZOPkaři. Bylo nás 12. Pěkný počet  :-)  Jelikož už od rána bylo příšerné vedro, chtěla jsme jít s Barťou někdy hned ze začátku. Bylo to tak domluveno, tak paráda. Jenže pak mi povídá Lucka Štiborová: jdeme! Šla jsem s Barťou úplně jako první. Vybrala jsem si na začátek odložení .... ať to nejhorší máme už za sebou. V tom neplánovaném fofru jsem si nestihla vypnout ani mobil a u odložení mi volá Verunka. Bóže!!! Nikdo mi nikdy nevolá!!! Tak jsem při tom ještě řešila zvonící mobil. Barťa si samosebou sedl a já jsem se ho snažila znovu položit. Potom jsem po něm i houkla "Zůstaň",... přišlo mi to nekonečně dlouhé,...no a z toho mého mávání po Barťovi jsme dostali nulu. Odložení jsem tedy neustála. Poslušnost už byla moc pěkná, až na jedno křivé přisednutí k noze po přivolání "Ke mně" a následném "K noze". Tam nám pan rozhodčí strhnul jeden bodík. Škoda toho odložení. Ale když jsem viděla tu trávu v pečlivém stínu topolů s ledovou silnou rosou, bylo mi jasné, že to s Barťou nedáme.

Druhá část už byla poznamenaná předpoledním vedrem. Byla podle mne o poznání slabší, ale i tak jsme dostali samé desítky kromě oblíbeného odložení. To si Barťa opět odseděl. Tentokrát bez mého máchání. Takže bylo za 7 bodů.

Celkové skóre: 86 bodů, tedy velmi dobře

Berry byl po celou dobu takový pomalejší. Dostal za to nějaké drobné srážky. Ve výsledku obdržel nádherných 95 bodů, takže složil zkoušku na výbornou.

Kontakt

Bordercollie-tovacov

Ing. Coufalíková Marcela
Zvolenov 588
Tovačov 751 01

(+420) 724 734 160